Η ΔΕΗ τρελάθηκε!
Μάλλον δεν πρέπει να είναι και πολύ με τα καλά τους κάποιοι εκεί στη ΔΕΗ: η εταιρία ανακοίνωσε χθες αυξήσεις τιμολογίων που φτάνουν στο 49%! Το «επιχείρημά» της δε, είναι ότι εδώ και τρία χρόνια δεν έχουν κάνει αυξήσεις. Ακόμα και αν δεχόταν κανείς αυτό το «επιχείρημα», θα έπρεπε να σημειώσει ότι με αυτό το σκεπτικό, η ΔΕΗ ουσιαστικά υποστηρίζει ότι ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τρέχει με κάτι σαν 16% το χρόνο! Δηλαδή, μιλάμε για την απόλυτη παράνοια…
Εκεί όμως που η παράνοια αλλάζει χαρακτήρα και γίνεται πρόκληση, είναι στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης.
Δεν γνωρίζω ποιος ιδιοφυής εγκέφαλος πρότεινε αυτές τις αυξήσεις του 49% στη σημερινή Ελλάδα, αλλά είναι τόσο εξωπραγματικές, που πιθανόν να είναι ο ίδιος ο οποίος πρότεινε και κάτι άλλο, ακόμα πιο προκλητικό.
Πριν από λίγες μόλις εβδομάδες, η ΔΕΗ «έτρεξε» μια μεγάλη εταιρική καμπάνια με άφθονο τηλεοπτικό χρόνο, που, παρά την κρίση και τη μεγάλη πτώση των τιμών, παραμένει πάντοτε ένα ακριβό «προΐόν». Ποιο ήταν όμως το θέμα της καμπάνιας;
Ηθελε να πληροφορήσει τους αποδέκτες της, το κοινό, ότι ο λογαριασμός της εταιρίας που λαμβάνουμε όλοι, άλλαξε και από δίφυλλος έγινε… μονόφυλλος! Είναι τόσο απίστευτο, που πολλοί το είδαν αλλά λίγοι το συνειδητοποίησαν. Είναι αληθινά εξωπραγματικό.
Η ΔΕΗ που έρχεται σήμερα και ζητά αυτές τις αδιανόητες αυξήσεις, ξόδεψε ένα σκασμό λεφτά για να πει ότι έχει κάνει το λογαριασμό της πιο «φιλικό» προς το χρήστη. Όμως επειδή ο χρήστης αποδεικνύεται μεγάλο θύμα, θα έπρεπε κάποιος να του πει πόσο κόστισε αυτή η καμπάνια στην επιχείρηση, και, κυρίως, για ποιο σκοπό έγινε.
Και, σα να μην έφτανε αυτό, μια άλλη καμπάνια, ακόμη πιο μεγάλη, ακολούθησε, για να παρουσιάσει τον «ηρωισμό» της επιχείρησης στο πώς κάνει τη δουλειά της: εντυπωσιακά γυρίσματα στις μονάδες παραγωγής ρεύματος, προσωπικές αφηγήσεις από τους επικεφαλείς τους…
Οι άνθρωποι που τα αποφασίζουν όλα αυτά, δηλαδή που τη μία πετάνε τόσα λεφτά άσκοπα για να χτίσουν το «προφίλ» της επιχείρησης και από την άλλη ζητάνε αυξήσεις της τάξεως του 50% στη σημερινή Ελλάδα (το 49% μοιάζει με εκείνες τις τιμές / κράχτες που τελειώνουν σε 0,99 για να έχουν καλύτερο ψυχολογικό αποτέλεσμα) πρέπει να ζουν σε άλλη χώρα, σε άλλη ήπειρο, σε άλλο πλανήτη. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Καλό λοιπόν θα ήταν η διοίκηση της εταιρίας που προχωρά τώρα σε αυτή την εξόφθαλμα προκλητική απαίτηση, να εξηγήσει γιατί αποφάσισε να ξοδέψει όλα αυτά τα λεφτά, πόσα ήταν και πώς τα ξόδεψε.
Μαλούχος Γεώργιος/ΤΟ ΒΗΜΑ
Εκεί όμως που η παράνοια αλλάζει χαρακτήρα και γίνεται πρόκληση, είναι στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης.
Δεν γνωρίζω ποιος ιδιοφυής εγκέφαλος πρότεινε αυτές τις αυξήσεις του 49% στη σημερινή Ελλάδα, αλλά είναι τόσο εξωπραγματικές, που πιθανόν να είναι ο ίδιος ο οποίος πρότεινε και κάτι άλλο, ακόμα πιο προκλητικό.
Πριν από λίγες μόλις εβδομάδες, η ΔΕΗ «έτρεξε» μια μεγάλη εταιρική καμπάνια με άφθονο τηλεοπτικό χρόνο, που, παρά την κρίση και τη μεγάλη πτώση των τιμών, παραμένει πάντοτε ένα ακριβό «προΐόν». Ποιο ήταν όμως το θέμα της καμπάνιας;
Ηθελε να πληροφορήσει τους αποδέκτες της, το κοινό, ότι ο λογαριασμός της εταιρίας που λαμβάνουμε όλοι, άλλαξε και από δίφυλλος έγινε… μονόφυλλος! Είναι τόσο απίστευτο, που πολλοί το είδαν αλλά λίγοι το συνειδητοποίησαν. Είναι αληθινά εξωπραγματικό.
Η ΔΕΗ που έρχεται σήμερα και ζητά αυτές τις αδιανόητες αυξήσεις, ξόδεψε ένα σκασμό λεφτά για να πει ότι έχει κάνει το λογαριασμό της πιο «φιλικό» προς το χρήστη. Όμως επειδή ο χρήστης αποδεικνύεται μεγάλο θύμα, θα έπρεπε κάποιος να του πει πόσο κόστισε αυτή η καμπάνια στην επιχείρηση, και, κυρίως, για ποιο σκοπό έγινε.
Και, σα να μην έφτανε αυτό, μια άλλη καμπάνια, ακόμη πιο μεγάλη, ακολούθησε, για να παρουσιάσει τον «ηρωισμό» της επιχείρησης στο πώς κάνει τη δουλειά της: εντυπωσιακά γυρίσματα στις μονάδες παραγωγής ρεύματος, προσωπικές αφηγήσεις από τους επικεφαλείς τους…
Οι άνθρωποι που τα αποφασίζουν όλα αυτά, δηλαδή που τη μία πετάνε τόσα λεφτά άσκοπα για να χτίσουν το «προφίλ» της επιχείρησης και από την άλλη ζητάνε αυξήσεις της τάξεως του 50% στη σημερινή Ελλάδα (το 49% μοιάζει με εκείνες τις τιμές / κράχτες που τελειώνουν σε 0,99 για να έχουν καλύτερο ψυχολογικό αποτέλεσμα) πρέπει να ζουν σε άλλη χώρα, σε άλλη ήπειρο, σε άλλο πλανήτη. Δεν εξηγείται αλλιώς.
Καλό λοιπόν θα ήταν η διοίκηση της εταιρίας που προχωρά τώρα σε αυτή την εξόφθαλμα προκλητική απαίτηση, να εξηγήσει γιατί αποφάσισε να ξοδέψει όλα αυτά τα λεφτά, πόσα ήταν και πώς τα ξόδεψε.
Μαλούχος Γεώργιος/ΤΟ ΒΗΜΑ