Το Facebook πεθαίνει για τους νέους
Αυτή τη στιγμή, πραγματοποιείται μία μελέτη πάνω στα Social Media η οποία χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και αφορά εννέα ταυτόχρονες έρευνες διάρκειας 15 μηνών, σε οχτώ χώρες. Τα έως τώρα ευρήματα στους νέους ηλικίας 16 έως 18 ετών στο Ηνωμένο Βασίλειο, δείχνουν πως το Facebook είναι πλέον νεκρό και θαμμένο για αυτούς. Αρκετοί, ντρέπονται όταν τους συνδέει κάποιος με το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο.
Κύριος λόγος απομάκρυνσης των νέων φαίνεται να είναι η υιοθέτηση του Facebook από τους γονείς, οι οποίοι θέλουν να παρακολουθούν τα παιδιά τους μέσω του Facebook και μάλιστα τους παροτρύνουν να μην το αφήσουν για κάποιο άλλο Κοινωνικό Δίκτυο. Οι νέοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, όμως, καταφεύγουν στα Twitter, Instagram, Snapchat και WhatsApp.
Μπορεί τα προηγούμενα Κοινωνικά Δίκτυα και εφαρμογές να μην είναι ισάξιες του Facebook, το οποίο είναι πιο πλήρες σε λειτουργίες, όμως οι νέοι φαίνεται να τα προτιμούν. Θέλουν άμεση επικοινωνία; Στρέφονται στο WhatsApp. Θέλουν να στέλνουν μηνύματα τα οποία μετά από λίγο εξαφανίζονται; Στρέφονται στο Snapchat. Θέλουν χρήση φωτογραφιών και βίντεο; Στρέφονται στο Instagram, το οποίο αν και ανήκει στο Facebook, φαίνεται να μην τους επηρεάζει. Θέλουν δημόσια επικοινωνία; Στρέφονται στο Twitter.
Το 2014 φαίνεται πως θα είναι η χρονιά στην οποία το Facebook θα ξεκινήσει να σημειώνει αισθητή πτώση στους νέους χρήστες.
Πηγή: The Conversation/socialmedialife
Κύριος λόγος απομάκρυνσης των νέων φαίνεται να είναι η υιοθέτηση του Facebook από τους γονείς, οι οποίοι θέλουν να παρακολουθούν τα παιδιά τους μέσω του Facebook και μάλιστα τους παροτρύνουν να μην το αφήσουν για κάποιο άλλο Κοινωνικό Δίκτυο. Οι νέοι στο Ηνωμένο Βασίλειο, όμως, καταφεύγουν στα Twitter, Instagram, Snapchat και WhatsApp.
Μπορεί τα προηγούμενα Κοινωνικά Δίκτυα και εφαρμογές να μην είναι ισάξιες του Facebook, το οποίο είναι πιο πλήρες σε λειτουργίες, όμως οι νέοι φαίνεται να τα προτιμούν. Θέλουν άμεση επικοινωνία; Στρέφονται στο WhatsApp. Θέλουν να στέλνουν μηνύματα τα οποία μετά από λίγο εξαφανίζονται; Στρέφονται στο Snapchat. Θέλουν χρήση φωτογραφιών και βίντεο; Στρέφονται στο Instagram, το οποίο αν και ανήκει στο Facebook, φαίνεται να μην τους επηρεάζει. Θέλουν δημόσια επικοινωνία; Στρέφονται στο Twitter.
Το 2014 φαίνεται πως θα είναι η χρονιά στην οποία το Facebook θα ξεκινήσει να σημειώνει αισθητή πτώση στους νέους χρήστες.
Πηγή: The Conversation/socialmedialife