Header Ads

Χαμηλότερα τιμολόγια ρεύματος 7%-9% έναντι της ΔΕΗ από την Protergia

Από Τα Νέα
Την είσοδό της στην αγορά λιανικής με ανταγωνιστικά πακέτα ηλεκτρικής ενέργειας προκειμένου να ανταγωνιστεί τη ΔΕΗ, αποσπώντας από το πελατολόγιό της καταναλωτές τόσο στα νοικοκυριά όσο επίσης και σε καταστήματα και επιχειρήσεις, ανακοίνωσε την Τρίτη η εταιρεία Protergia του ομίλου Μυτιληναίου.


Ηδη στην παροχή ηλεκτρικής ενέργειας δραστηριοποιούνται η Elpedison (θυγατρική των ΕΛΠΕ και της Ιταλικής Edison, η Ηρων, και η Watenvolt με συνολικό μερίδιο αγοράς 1,5% έναντι 98,5% της ΔΕΗ.

Tα τιμολόγια της Protergia για ένα μέσο καταναλωτή θα είναι κατά μέσον όρο 7%-9% χαμηλότερα από τα αντίστοιχα της ΔΕΗ, ο λογαριασμός θα εκδίδεται κάθε μήνα, ενώ στους συνεπείς πελάτες, αυτούς δηλαδή που εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς τους, θα τους παρέχεται ένα μπόνους μέσω της σταδιακής (εντός 6 μηνών) επιστροφής της εγγύησης. Εκτός από την έκπτωση στην εγγύηση, εφόσον ο καταναλωτής πληρώνει εμπρόθεσμα, θα έχει και έκπτωση 50% στο πάγιο.

Με βάση τα παραπάνω, ένας οικιακός καταναλωτής που σήμερα πληρώνει μόνο για ρεύμα στη ΔΕΗ 150 ευρώ το τετράμηνο, θα έχει έκπτωση γύρω στα 15 ευρώ εφόσον γίνει πελάτης της Protergia.

Τα τιμολόγια της Protergia θα έχουν πάντως μια ρήτρα που θα είναι συνάρτηση των διακυμάνσεων των τιμών αγοράς και αναλόγως θα αναπροσαρμόζονται σε μηνιαία βάση, οπότε ο καταναλωτής θα ωφελείται οριακά ή αντίστοιχα θα επιβαρύνεται.

Ερωτηθείς για τους στόχους της εταιρείας, ο εντεταλμένος σύμβουλος της εταιρείας Ντίνος Μπενρουμπή, απέφυγε να αναφέρει νούμερα, φωτογραφίζοντας ένα υψηλό αλλά μονοψήφιο ποσοστό. Εκτίμησε, πάντως, ότι σε τρία χρόνια από σήμερα, οπότε και ο ανταγωνισμός θα έχει βελτιωθεί καθώς, επίσης, θα έχει πουληθεί η «Μικρή ΔΕΗ», οι εναλλακτικοί πάροχοι θα φτάσουν να έχουν διψήφια ποσοστά στην αγορά λιανικής.

Το τάιμινγκ

Καταλύτης πάντως για τους ιδιώτες όπως η Protergia που για την ώρα απλώς «χτίζουν θέσεις» στην αγορά, είναι το νέο μοντέλο των δημοπρασιών λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ σε «τιμές κόστους» (Nome), που ενέκρινε πρόσφατα η ΡΑΕ και θα τεθεί σύντομα σε διαβούλευση, προκειμένου να ισχύσει από τον Σεπτέμβριο του 2014.

Το νέο μοντέλο θα δίνει τη δυνατότητα στις ιδιωτικές εταιρείες εμπορίας να αγοράζουν πακέτα ηλεκτρισμού σε χαμηλές τιμές, και στη συνέχεια να τα μεταπωλούν σε οικιακούς καταναλωτές, εμπορικά καταστήματα και μικρές βιομηχανίες.

Αρχικός στόχος της Protergia είναι η Αθήνα, ενώ αργότερα πρόκειται να επεκταθεί και στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω συνεργασιών που θα ανακοινώσει σύντομα με αλυσίδες λιανικής. Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Protergia είναι το 18311, ενώ προς το παρόν, το μοναδικό κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας είναι το κτίριό της στο Νέο Ηράκλειο.
Από το Blogger.