Εννιά απίθανα αντικείμενα που έγινα σύμβολα επίδειξης δύναμης των ελίτ
Παλαιότερα, οι ελίτ και ο πλούτος ξεχώριζαν από τα ακριβά αυτοκίνητα, τα ρούχα σχεδιαστών, τις τσάντες με τα τεράστια logos.
Όχι ποια. Σύμφωνα με το Business Insider, νέα, περίεργα αντικείμενα είναι αυτά που δείχνουν το στάτους των ελίτ και παραθέτει εννέα από αυτά.
Δείτε ποια είναι πλέον αυτά τα αντικείμενα που χτίζουν το στάτους ανάμεσα στις ελίτ.
Δεύτερο διαβατήριο
Πολλοί πλούσιοι επενδύουν πλέον σε μια ξένη χώρα για να μπορέσουν να πάρουν την υπηκοότητα. Αυτή η επένδυση θα πρέπει συνήθως να ξεπερνά τις 200.000 και ως αντάλλαγμα απολαμβάνεις τα ίδια δικαιώματα με τους πολίτες της χώρας και φυσικά δεύτερο διαβατήριο.
Έτσι το να έχεις δεύτερο διαβατήριο είναι ένα σύμβολο στάτους, γιατί δείχνει ότι έχεις τα λεφτά για να το αποκτήσεις.
Μποέμ λουριά στις τσάντες
Η νέα τάση θέλει τις πλούσιες μαμάδες του Μπρούκλιν να υιοθετούν ένα μποέμικο στυλ για να δείξουν το status quo και αυτό το κάνουν με τα νέα πλεκτά λουριά τσάντας, σύμφωνα με το The New York Times. Η τιμής τους ξεκινά από τα 138 δολάρια αλλά φυσικά οι μεγάλες εταιρείες μόδας έχουν προσαρμόσει τη νέα τάση στις τσάντες τους - με τιμές για τις Gucci και Celine στα 2.500 και 2.600 δολάρια το κομμάτι.
Αυτά τα παπούτσια
Προφανώς, μετά τα λουριά, το δεύτερο πιο αγαπημένο αντικείμενο των πλούσιων μαμάδων είναι τα clogs του No. 6. Στοιχίζουν 300 δολάρια και είναι το νέο στην τάση που λέγεται «άσχημα-σικ παπούτσια». Και αυτό γιατί η νέα τάση τις θέλει -να δείχνουν ότι- δίνουν έμφαση στην άνεση και όχι μόνο στο να φαίνονται όμορφες και κομψές.
Η μόδα του άσχημου
Η νέα τάση γενικά θέλει τις ελίτ να δείχνουν ότι δεν τους ενδιαφέρει τόσο η εμφάνιση όσο η άνεση. Οι ακριβές τσάντες έγιναν ακριβά αλλά άνετα παπούτσια, Μπορούν να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 790 δολάρια σε ένα ζευγάρι παπούτσια πλέον, βλέποντάς τα σαν «επένδυση» -φράση που χρησιμοποιούσαν παλιά για τις τσάντες.
Η τάση λέγεται «η μόδα του άσχημου» και μερικά παραδείγματα είναι τα Balenciaga Triple S sneakers, που στοιχίζουν περίπου 900 δολάρια του ζευγάρι και έχουν τρελαθεί οι διάσημοι.
Γενικά τα sneakers
Αλλά ακόμη και όχι άσχημα sneakers έχουν γίνει σύμβολο δύναμης, ειδικά μεταξύ των CEOs.
Ιδιαίτερα μπουκάλια νερού
Τα μπουκάλια νερού δείχνουν ότι επενδύουν στην ευεξία και την καλή υγεία. Ειδικά οι Millennials δείχνουν έτσι με αυτό τον τρόπο ότι πίνουν περισσότερο νερό, προσέχουν την υγεία τους και κουβαλούν πάντα μαζί τους ένα όμορφο μπουκάλι νερού, που πλέον λειτουργεί σαν αξεσουάρ.
Κάρτα γυμναστηρίου
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η κάρτα γυμναστηρίου. Τη σήμερον ημέρα δεν είναι δυνατόν να μη γυμνάζεσαι και φυσικά πρέπει να γυμνάζεσαι σε ένα χώρο που πληρώνεις αδρά.
Ακριβά καροτσάκια
GuardianΑυτό το στυλ τα καροτσάκια έχουν γίνει must μεταξύ των νέων γονέων, έγραψε o Guardian. Είναι μια δήλωση ότι, ναι, έγινα γονιός, αλλά θα παραμείνω ο ίδιος, το ίδιο ενθουσιώδης με τα ταξίδια και το στυλ.
Αγαπημένη μάρκα για τους celebrities είναι τα Bugaboo -που φτάνουν μέχρι και τα 1.900 δολάρια.
Τα ψυγεία YETI
Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, αυτό είναι το τελευταίο αντικείμενο στη λίστα: τα ψυγειάκια Yeti. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις πάρτι στη φύση και να μην έχεις Yeti ψυγεία μαζί σου για τα ποτά. Πολλοί celebrities επίσης έχουν εντοπιστεί με ένα Yeti. Το πιο ακριβό τους ψυγείο πουλιέται για 1.300 δολάρια.