Header Ads

Αεροπορική εταιρεία κλείδωσε το πλήρωμα στο αεροσκάφος για να μην ακυρώσει την πτήση

Μια πρόσφατη πτήση Delta που έφυγε από την Ατλάντα αντιμετώπισε πρόβλημα συντήρησης, προκαλώντας μεγάλη καθυστέρηση τριών ωρών, πριν από την απογείωση. Καθώς η αεροπορική εταιρεία προσπάθησε να επιλύσει το πρόβλημα, υπήρξε η ανησυχία στην εταιρεία μήπως και οι αεροσυνοδοί αποχωρήσουν από το αεροσκάφος καθώς είχαν δουλέψει πολλές ώρες.

Σύμφωνα με την αμερικάνικη έκδοση της HuffPost US, υπάλληλος του κέντρου επιχειρήσεων, έστειλε οδηγία στον υπεύθυνο της Delta στην συγκεκριμένη πύλη να μην την ανοίξει.

«Μην ανοίξετε την πύλη. Οι αεροσυνοδοί ολοκληρώνουν την βάρδια τους και δεν υπάρχουν άλλες για να τις αντικαταστήσουν. Να συνεχιστούν οι εργασίες συντήρησης».

Από το μήνυμα είναι σαφές πως η εταιρεία ανησυχούσε καθώς οι αεροσυνοδοί θα ολοκλήρωναν τον επιτρεπτό αριθμό ωρών που θα μπορούσαν να εργαστούν χωρίς διακοπή και καθώς ήταν κουρασμένες και ενοχλημένες από την καθυστέρηση, υπήρχε ο φόβος μήπως και αποχωρήσουν , αναγκάζοντας την Delta να βρεί νέο πλήρωμα για την πτήση, ή ακόμα και να την ακυρώσει.

«Γνωρίζουμε πως προσπαθείτε να μας κλειδώσετε μέσα στο αεροσκάφος, με τις ώρες ξεκούρασης μας να μειώνονται μέχρι την επόμενη εργάσιμη μέρα. Είμαστε κουρασμένοι και πεινάμε. Είμαστε στα πρόθυρα να αποχωρήσουμε»

Οι αεροσυνοδοί έδειξαν μέσα από την επικοινωνία που είχαν με το κέντρο επιχειρήσεων πως ήταν φανερά ενοχλημένοι από την όλη κατάσταση και ξεκαθάρισαν πως κάνουν χάρη στην  εταιρεία και συνεχίζουν να βρίσκονται μέσα στο αεροπλάνο.

Τελικά οι εργασίες συνεχίστηκαν και η πύλη άνοιξε μετά την ολοκλήρωση τους. Οι αεροσυνοδοί είχαν το δικαίωμα να αποχωρήσουν από το αεροπλάνο αλλά επέλεξαν να μείνουν και να εργαστούν.

Πηγή: HuffPost US

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.