Header Ads

«Η γυναίκα σου είναι καυτή»: Πώς μια διαφήμιση κλιματιστικών κατάφερε να διχάσει μια πόλη

Το Νότιγχαμ «κόβεται» στα δυο, μετά από μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση εταιρείας κλιματιστικών. Οι μισοί τη θεωρούν σεξιστική και οι άλλοι κατηγορούν τους πρώτους για υπερβολή. Όπως και να ΄χει, αν και πρόσφατα χαρακτηρίστηκε ως ακατάλληλη και απαγορεύτηκε στα λεωφορεία, επανεμφανίστηκε ως διαφημιστική πινακίδα στους δρόμους της πόλης.

«Η γυναίκα σου είναι καυτή - Καλύτερα να φτιάξεις το Air Condition». Αυτό το σλόγκαν δίχασε την ακαδημαική κοινότητα που την ανέφερε ως σεξιστική, ζητώντας την απόσυρσή της. Ο σχεδιαστής, Λι Ντέιβις, δήλωσε ότι είναι «απλά ένα αστείο», ξεκαθαρίζοντας ότι δεν ήθελε να προσβάλλει κανέναν.

Η καθηγήτρια Κάρι Πίτσερ, διευθύντρια του Κέντρου για Παιδιά, Νέους και Οικογένειες του Νότιγχαμ δήλωσε πως η διαφήμιση «είναι σαν κάτι να βγήκε από τη δεκαετία του 1950» και απηύθυνε έκκληση για την απομάκρυνσή της. «Αν είχα παιδιά σε νεαρή ηλικία δεν θα ήθελα να περνάνε από το σημείο πηγαίνοντας στο σχολείο, για το μήνυμα που τους δίνει [η διαφήμιση] για την κοινωνία», δήλωσε.  «To υποσυνείδητο μήνυμα που δίνεται είναι πως είναι εντάξει να σχολιάζουμε τα σώματα των γυναικών και να σχολιάζουμε τα σώματα των γυναικών σαν να ανήκουν σε κάποιον άλλον», ανέφερε στηλιτεύοντας και τη φράση «η γυναίκα σου». 

«Ακόμα δίνει το υποσυνείδητο μήνυμα ότι είναι ευθύνη του άνδρα να επισκευάσει τον κλιματισμό στο σπίτι», αναφέρει. Μία νέα νομοθεσία υπερψηφίστηκε τον προηγούμενο μήνα για την αναπαραγωγή των στερεοτύπων που σχετίζονται με το φύλο. Η καθηγήτρια Πίτσερ ξεκαθαρίζει ωστόσο πως δεν θέλει να δαιμονοποιήσει την εταιρεία ή τον ιδιοκτήτη της αλλά πρόκειται για μία ανόητη διαφήμιση που «πρέπει να αποσυρθεί». 

Παρότι η εταιρεία Adverta αρνήθηκε να τοποθετήσει τη διαφήμιση στα Μέσα μεταφοράς η Space Outdoor, διαχειρίστρια της πινακίδας στην οποία η διαφήμιση εμφανίστηκε αναφέρει ότι έλαβε μόνο θετικά σχόλια για την κίνησή της από όσους μίλησε ενώ υποστηρίζει πως όλες οι διαφημίσεις αξιολογούνται από ειδική ομάδα. «Δεν θα παρουσιάζαμε ποτέ κάτι που είναι αναξιοπρεπές, παράνομο ανήθικο και στη συγκεκριμένη περίπτωση βρήκαμε τη διαφήμιση καλόγουστη και μη προκλητική», είπε η εταιρεία. 

Πηγή: BBC 

 

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.