1,5 εκατ. τουρίστες δεσμεύτηκε να φέρει η TUI στην Ελλάδα
Στο περιθώριο της χθεσινής άφιξης 170 Γερμανών γιατρών στην Ελλάδα, με απευθείας πτήση από το Αννόβερο στην Κω, για ολιγοήμερες διακοπές - δώρο της TUI σε συνεργασία με τη Bild, ως ανταπόδοση για τη συνεισφορά τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, είχαμε σήμερα στην Κω, την υπογραφή μιας σημαντικής συμφωνίας ανάμεσα στο Υπουργείο Τουρισμού και τον γερμανικό τουριστικό οργανισμό TUI.
Η συμφωνία, που υπογράφηκε από τον υπουργό Tουρισμού, Χάρη Θεοχάρη και τον Sebastian Ebel, μέλος του Executive Board του ομίλου TUI, προβλέπει ότι η Ελλάδα θα είναι ο πρώτος προορισμός τον οποίον η TUI θα διαφημίσει και θα προωθήσει φέτος στους πελάτες της. Ως γνωστόν, για την TUI η Ελλάδα είναι δεύτερη χώρα στο χαρτοφυλάκιό της, μετά την Ισπανία.
Επίσης, στη συμφωνία – μνημόνιο, προβλέπεται ως στρατηγικός στόχος η επέκταση της φετινής περιόδου, τουλάχιστον έως τα μέσα Νοεμβρίου, με την TUI να δεσμεύεται ότι θα φέρει τουλάχιστον τους μισούς ταξιδιώτες από πέρυσι, δηλαδή περίπου 1,5 εκατ. τουρίστες.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι η TUI δημιουργεί ένα νέο τουριστικό προϊόν για τη δυναμική αγορά της κρουαζιέρας. Πρόκειται για ένα δρομολόγιο με αφετηρία τον Πειραιά και στάσεις αποκλειστικά σε ελληνικά λιμάνια.
Όπως είπε ο Χάρης Θεοχάρης, «η επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου θα γίνει μέσω της συνδιαφήμισης και η Ελλάδα θα είναι η πρώτη χώρα με την οποία η TUI θα συνεργαστεί σε αυτή τη βάση. Επίσης, εστιάζουμε σε δράσεις ψηφιοποίησης και εμπειρίας απαλλαγμένης από το χαρτί.»
Ο Sebastian Ebel επισήμανε ότι: «η Ελλάδα είναι ένας υπέροχος, ξεχωριστός και φιλόξενος προορισμός διακοπών για όλη την Ευρώπη και ιδίως για τους Γερμανούς. Εφέτος είναι η μεγάλη ευκαιρία της Ελλάδας να εκμεταλλευτεί αυτό το πλεονέκτημα. Προσωπικά θα απογοητευτώ αν πετύχουμε μόνο το 50% της περσινής περιόδου. Είμαι βέβαιος πως το 2020 θα καταφέρουμε να επεκτείνουμε την τουριστική περίοδο. Να έρθουν, δηλαδή, τουρίστες στην Ελλάδα και μετά το καλοκαίρι».