Τέλος το προϊόντα 1+1 στα σούπερ μάρκετ και οι προσφορές - Νέες αυξήσεις το 2025
Τέλος οι προσφορές 1+1 στα σούπερ μάρκετ από 1η Μαρτίου, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, Απόστολος Ραυτόπουλος.
Όπως είπε ο κ. Ραυτόπουλος από 1η Μαρτίου παύουν οι προσφορές από την βιομηχανίες προς τα σούπερ μάρκετ. Αυτό σημαίνει ότι σταδιακά θα δουμε τις προωθητικές ενέργειες να φεύγουν από τα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Ταυτόχρονα, μέχρι το 1ο εξάμηνο έχουν περιθώριο τα σούπερ μάρκετ να ολοκληρώσουν κάθε προωθητική ενέργεια που έχουν συμφωνήσει με τους προμηθευτές. Από κει και πέρα, οι τιμές θα είναι ονομαστικές σε κάθε προϊόν και ύστερα, σε συνεννόηση με τους προμηθευτές θα «κολλάνε» πάνω στην ονομαστική τιμή κάποια έκπτωση.
Όπως είπε ο κ. Ραυτόπουλος παρόλο που έχει ανακοινωθεί μηδενικός πληθωρισμός στα τρόφιμα αυτό δεν αντικατοπτρίζεται στις τιμές που βλέπουμε μεγάλες αυξήσεις σε βασικά προϊόντα πρώτης ανάγκης.
Συγκεκριμένα:
Για παράδειγμα, φρυγανιές στις 6/12/2024, είχαν τιμή 1,83 ευρώ με προσφορά από 2,29 ευρώ αρχική τιμή. Σήμερα πωλούνται 2,39 ευρώ, έχουν αύξηση 10 λεπτά σε δύο μήνες.
Ένα λίτρο γάλα στις 3/12/2024 είχε 1,46 ευρώ με έκπτωση 0,48 ευρώ. Σήμερα πωλείται για 1,94 ευρώ.
Τα μακαρόνια είχαν 0,77 ευρώ σήμερα έχουν 1,18 ευρώ. Όπως είπε ο κ. Ραυτόπουλος τα σούπερ μάρκετ από τι 3/1 έχουν αρχίσει να αφαιρούν εκτός από τις προωθητικές ενέργειες τύπου 1+1 και τις εκπτώσεις που είχαν σε διάφορα προϊόντα. Η ενέργεια αυτή σε κακάο, άλευρα, γαλακτοκομικά, αλλαντικά, ζυμαρικά έχουν φέρει αυξήσεις από 30 έως και 63%.